Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding behandeling en transactie tussen LashHouse en client waarop LashHouse deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.
LashHouse zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren en op grond van de op dat moment bekende stand der wetenschap. De salon zal zoveel als redelijkerwijs mogelijk is de client inlichten over financiele consequenties van de wijziging of aanvulling van de behandeling.
Een afspraak die telefonisch, via whats app, per email of in de salon is gemaakt, is bindend. Er wordt namelijk tijd voor de client gereserveerd.
De client moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak melden aan LashHouse middels telefoonnummer 06 180 281 83, per email welkom@lashhouse.nl of via WhatsApp 06 180 281 83.
Bovenstaande punten gelden ook indien de client een andere behandeling wenst dan is afgesproken.
Indien de client deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, rekent LashHouse 50% van het gehele bedrag voor de afgesproken behandeling aan de client. LashHouse moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak de client melden.
Beide partijen hoeven zich niet aan deze verplichtingen te houden, indien zij gehinderd worden door overmacht. Overmacht omvat datgene wat de wet en jurisprudentie daarover zegt.
3.1 Verplichtingen van Client
Cliënt is verplicht voorafgaand aan het aangaan van de overeenkomst;
LashHouse vermeld alle prijzen van behandelingen. De gemelde prijzen zijn inclusief btw. LashHouse vermeldt prijswijzigingen 30 dagen voor de ingangsdatum duidelijk zichtbaar in de salon. Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd. De client dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten contant of betaalverzoek te voldoen.
De client voorziet LashHouse voor de 1e behandeling van alle gegevens, waarvan de salon aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de client redelijkssgewijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen. LashHouse slaat de naam, telefoonnummer en emailadres van de client op. Dit telefoonnummer en emailadres worden enkel en alleen gebruikt indien LashHouse de client op de hoogte wil stellen van een wijziging van de afspraak.
LashHouse behandelt de vertrouwelijke gegevens van de client volgends de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens. LashHouse zal gegevens van de client niet verkopen of verhuren aan derden.
LashHouse is verplicht tot geheimhouding an alle vertrouwelijke informatie die de client heeft medegedeeld tijdens de behandeling. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de client is medegedeeld. Of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak, LashHouse verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.
LashHouse is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat LashHouse is uitgegaan van door de client verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding. LashHouse is niet aansprakelijk voor verlies diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de client heeft meegenomen naar LashHouse.
LashHouse geeft de client 1 week (7 dagen) garantie op de behandeling.
Deze garantie vervalt indien de nazorg van de wimperextensions volgens onderstaande niet heeft plaatsgevonden:
LashHouse heeft het recht van de client een schadevergoeding te eisen indien de client meubilair, apparatuur of producten beschadigt. LashHouse meldt diefstal altijd bij de politie.
Indien de client een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch binnen vijf werkdagen na ontdekking via email of telefoon gemeld worden aan de eigenaar van LashHouse en de behandelende medewerker(ster). LashHouse moet de klager binnen vijf werkdagen adequaat antwoord geven. Indien een klacht gegrond is, zal LashHouse de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels door de client aantoonbaar zinloos is geworden en de client dit schriftlijk kenbaar maakt. Indien LashHouse en klager niet tot overeenstemming kunnen komen, kan de klager het geschil voorleggen aan de wetgever of mediator.
De client behoort zich in de salon behoorlijk te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Indien de client na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft LashHouse het recht de client de toegang tot de salon te weigeren zonder opgaaf van redenen.
In de salon wordt niet gerookt.
Op elke overeenkomst tussen LashHouse en de client is Nederlands recht van toepassing. Ingeval van uitleg van de inhoud en strekking van deze algemene voorwaarden, is de Nederlandse tekst daarvan steeds bepalend. Van toepassing is steeds de laatst gedeponeerde versie c.q. de versie zoals die gold ten tijde van het totstandkomen van de overeenkomst.
De minimale leeftijd die LashHouse hanteert voor het plaatsen van extensies is 16 jaar.